divendres, 20 de novembre del 2009

MESUREM AMB EL SATÈL.LIT


Ver mapa más grande">Ara que ja sou experts en mesurar el pati de l'escola, podeu mesurar el de casa vostra, o el recorregut que feu cada dia de casa a l'escola.
COM HO PUC FER?

1.instal.lat el google earthPER SABER QUANTS METRES CAMINES DE CASA A L'ESCOLA
1. Escriu la teva adreça a la fisnestreta del menú de l'esquerra i trobaràs casa teva.
2. Amb l'eina "Regle" de sobre dels mapes busca les distàncies de les cantonades que tens de casa teva a l'escola.
3. Suma-les totes i sabràs quants metres fas cada dia per anar a l'escola.

3 comentaris:

  1. jo he mesurat el perimetre de casa meva i asigut molt divertit-

    ResponElimina
  2. jo he antrat a google ehrt i he vist casa meva pero allo del recle i de madiro i tot alo no m'hen sortia

    ResponElimina
  3. m'he acibocat e ficat alo encontes de allo perdoneuu!¡

    ResponElimina