dimecres, 20 de gener del 2010

COM CRIEN ELS ANIMALS DE GRANJA

COM CRIEN ELS ANIMALS DE GRANJA?

8 comentaris:

  1. Del tot el que he llegit sobre els animals el que m'ha sorprès ha sigut que parlava de quants mesos estaven a la panxa de la seva mare, quants dies han de beure la llet i que la truja que el seu fill garrí si començava el primer dia en un mugró els altres dies anava al mateix. M'ha fet gràcia que una truja va tenir 34 garrins de cop. També m'he fixat que la vaca tarda igual que nosaltres quan tenim un bebé, l'euga més i els altres animals molt menys. M'agradaria poder veure com neix un dels animals.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt fer aquest treball perque m'agraden molt els animals. He apres moltes coses que no sabia i que son molt curioses, com que cada animal es molt diferent dels altres.
    Sabieu que els cavalls i altres animals el primer dia ja saben caminar?

    ResponElimina
  3. magradat molt fer aquest treball,per que i apres moltes coses dels animals.I magradaria veure com neix un animal.

    ResponElimina
  4. aitana vilarrubi sanllehidiumenge, de gener 24, 2010

    munts ja e fet el treball! m' agradat fer aquet traball perque m'agradan els animals!
    pero no e trubat el nom de la cria de la conilla.

    ResponElimina
  5. M`ho he passat molt bé fent aquests deures perque aquest tema m'agrada molt.Espero apendre moltes coses.

    ResponElimina
  6. ABRIL MARTINEZ FERNANDEZdimecres, de gener 27, 2010

    Munts no et preocupis ja e fet la feina dels
    animals de la granga a sigut molt fasil pero
    a luvella no pusaba el perioda de lactáncia.

    ResponElimina
  7. ABRIL MARTINEZ FERNANDEZdimecres, de gener 27, 2010

    Perdona avans bolia posar uvella

    ResponElimina
  8. Pol Ribelles Farelldiumenge, de gener 31, 2010

    Munts, m'ha agradat molt el treball espero que en fem un altre.

    ResponElimina